Vad gör jag om jag får ett felmeddelande när jag startar en budgivning? - FAQ
Budgivning fungerar på så sätt att kunderna ska komma från KVS gästlistan, dessa kunden importeras sedan till Mspecs och det är där som budgivningen främst hanteras. När en budgivning är startad så blir går det inte att ta bort en kund om de är budgivare, så om en kund vill inte medverka på budgivningen måste ni vänta tills budgivningen är över för att ta bort kunden. Detta är för att budförteckningen ska bli rätt.
Om ni har problem med en budgivning, kontakta Mspecs eller Cetti beroende på vilken budgivningstjänst ni har valt.
Kontaktuppgifter Mspecs:
Epost: support@mspecs.se
Telefon: 010-221 61 00
Kontaktuppgifter Cetti:
Epost: info@Cetti.com
Telefon: +46 (0)10 - 516 43 10
För mer information, kolla på mspecs guide för budgivning: https://support.mspecs.se/support/solutions/articles/5000568517-manual-f%C3%B6r-budgivning