Vad gör jag om jag får ett felmeddelande när jag startar en budgivning? - FAQ

Uppdaterad

Budgivning fungerar på så sätt att kunderna ska komma från KVS gästlistan, dessa kunden importeras sedan till Mspecs och det är där som budgivningen främst hanteras. När en budgivning är startad så blir går det inte att ta bort en kund om de är budgivare, så om en kund vill inte medverka på budgivningen måste ni vänta tills budgivningen är över för att ta bort kunden. Detta är för att budförteckningen ska bli rätt.

Om ni har problem med en budgivning, kontakta Mspecs eller Cetti beroende på vilken budgivningstjänst ni har valt.

Kontaktuppgifter Mspecs:

Epost: support@mspecs.se 

Telefon: 010-221 61 00 

Kontaktuppgifter Cetti:

Epost: info@Cetti.com 

Telefon: +46 (0)10 - 516 43 10


För mer information, kolla på mspecs guide för budgivning: https://support.mspecs.se/support/solutions/articles/5000568517-manual-f%C3%B6r-budgivning

Guide taggad med: Budgivning Mspecs
warning Created with Sketch.